vineri, 13 noiembrie 2009

Vizita

Acum ca merge, am inceput sa ma incumet. O bariera in minus. Un punct castigat.

Ce inseamna asta? Ieri am facut prima vizita cu toddler-ul din dotare. Am prins curaj si forte noi. Amandoua.

In afara unei incursiuni in casa taticului ei si a bunicii pe linie paterna si a unei vizite scurte la Iuli, am vazut familie si prieteni in cadrul binecunoscut: casa parintilor mei, garsoniera lui ... Moni, adica a mea (nu a lui Dani, din Vitan, mai cunoscuta decat a noastra, hihi!) si MAI ALES, dat fiind ca a fost vara & cald & vreme misto & lac, si verde, si copii, si aer curat - in parc! Adica, in cele doua parcuri din zona noastra: Titanii, respectiv I.O.R. Multi au venit alaturi de noi cu bucurie si si-au facut timp - din putinul fiecaruia spre a ne fi alaturi, si ne-am bucurat de fiecare.

Ieri am facut un pas inainte, si inca unul important! PRIMA VIZITA a omuletului acum mergator - transportat in carucior si descins acasa la vechii si bunii prieteni Andreia, Stefan si micul Alexandru, unde i-am intalnit si pe bunicii lui, si pe Ioana, oameni veseli si primitori, ce ne sunt aproape de-o viata! Ne-am jucat in voie, si alaturi de copii, totul este atat de frumos si de relaxant, rasetele sunt cristaline si bucuria celor mici ma destreseaza absolut fantastic. Sunt un izvor de energie, se agita, sunt mereu in actiune, si in acelasi timp, ca actor in lumea lor, mereu preocupat de miscarea urmatoare si alta jucarie, cu media de varsta a grupului scazand, parca iti scade si nivelul de stres obisnuit pe care il receptezi intr-un mediu de adulti.

Nadinutza si Alexandru au interactionat mai ales apropo de pufuleti, ea era absolut captivata de camera mare si plina de jucarii - si era atenta la Andreia, Ioana si Stefan, la toate lucrurile. "Punea pe retina", cum zic eu. Am facut deci cunostinta cu spatiul nou, si i-a placut mult. E innebunita sa vada lume, iar copiii o incanta.

Deunazi, in parc, i-a placut un baietel cu un an mai mare si se tinea dupa el la toate leaganele, i-a luat masinuta si il tinea si de geaca ocazional. Cat ne-am distrat!

Seara eram energizata la maxim - mi-am tinut toti porii, toate "canalele" deschise, am pierdut cativa din tepii ce se mai iveau prin piele din loc in loc, ocazional, stiti voi, adult stuff - buh-bye for now!!! si m-am incarcat cu bucurie.

I'm happy!

Niciun comentariu: