duminică, 17 februarie 2013

E magic !!!

Azi am insotit-o pe Nadina la show-ul Disney Mickey’s Magic Show de la Sala Palatului. A fost o nebunie, o feerie, o magie !

Ne-a placut ambelor, Nadina a fost fascinata de toate momentele, mai putin acela cand a aparut batrana cu marul din Alba-ca- Zapada - care a speriat-o tare, asa cum mi-a spus de 2 ori dupa show.

Numere de magie, stralucire, personaje frumoase, Cenusareasa. Belle, Alba-ca-Zapada, cu voci minunate, de poveste - cu costume colorate si vesele, un deliciu pentru copii, sunt convinsa.

Iar pentru parinti - ce nebunie de produse inscriptionate cu marca Disney, iar copiii le vroiau pe toate ! C'est dur, dur d'etre ... maman! Palarii de magician (bifat, avem) , cani cu Mickey si Minnie si cani cu pai cu Mickey si Goofy (din asta am luat si noi), baghete magice care lumineaza in culori diferite, papusele Mickey si Minnie, pelerine cu stelute, vata de zahar colorata la punga, g\floricele in galeata Disney ... un regal de zahar , culori vii si dulcegarii :)!

Remarc ca Nadina m-a atentionat din nou ca au lipsit Pluto si Daisy, asa cum imi spunea si cand vedea afisul - sunt toti, dar astia doi lipsesc ! Unde sunt ? Atat de frumosi si reali fiind protagonistii, copilul m-a tot intrebat daca sunt cei adevarati ! Eu zic ca da, pentru ca vin tocmai de la ei de-acasa, din palatul Disney, arata 100% original (made in China scrie, totusi, pe tot ce se vindea azi sub sigla lor ....) si, si ..... :) Da, spune Nadina, dar nu vorbesc ca cei din Clubul lui Mickey Mouse, de la televizor ! Nu ??? Pai nu, acolo cuvintele magice sunt "Misca, musca, Mickey Mouse", iar aici, Abracadabra. Ei, recunosc eu, totusi, abracadabra e cuvantul magic universal, nu puteau sa nu il foloseasca tocmai pe asta ! Clubul e la TV, cu alte reguli, pour les connaisseurs.

Si Alba-ca-Zapada de ce nu a mancat marul dat de vrajitoare ... ? Pai ............ aici suntem dupa povestea pe care o stim cu totii si ea stie ca nu trebuie sa manance acel mar. Of, dar asa-i de nesuferita vrajitoarea - mami, nu ti-a fost si tie frica de ea ? Nuuuuuu, mie nu, ca m-am obisnuit sa vad tot felul de fiinte rele si urate in atatia ani :) (hm). "Imi venea sa o mananc cu nas cu tot ", spune Nadina cu obida. Copilul lupta cu raul . Asta e bine, isi aminteste scenele cu raii, dar vrea sa le retraiasca si sa rescrie istoria. Vrea sa revada "Cinci eroi de poveste", numai ca sa ii spuna celui rau ca nu ii mai e frica de el ! Poate o duc, sa isi rezolve socotelile cu el. O fi important. Ma gandesc.

Dragut ca il viseaza pe Mos Ene, dupa ce a vazut "Cinci eroi...". Il viseaza pe mosul cu vise si vrea sa inlature raul reintalnindu-se cu cel rau.

Eu zic ca-i bine.

Si mai zic ceva , despre care nu am scris la momentul acela : pe 23 decembrie 2012 am baut prima ciocolata calda home made cu cele doua cele mai importante femei din viata mea: un sire de generatii: mama, eu si Nadina am stat in sufrageria calda si vesela si am baut licoarea fierbinte parfumata. E magic, asa-i ? :)

Niciun comentariu: