duminică, 2 august 2009

Gata vacanta!

Am avut vacanta: 10 zile insorite si calde la Sinaia.

Am fost norocosi sa mergem cu masina: la dus cu Lumi si Radu, care ne-au fost alaturi si toata prima zi, la intors cu nasicul Ovidiu, astfel ca drumurile nu au fost deloc stresante, ci tare placute, chiar daca pentru bebe era doar al treilea drum (dus-intors) cu masina (primele doua fiind de la maternitate acasa, respectiv controlul medical de dupa prima luna).

Am ales o vila superba, vila Retezat, si am aflat ca am fost printre putinii bebelusi - cool! (primii din actuala administratie a vilei, cel putin). Vila e situata putin mai sus, si stiti ca in genere lumea e mai comoda, deh - si numai dorintei de a sta in aceasta vila, formei mele fizice bune (dar si a bunicilor, yes, thumb up!) si dorintei de a nu fi simplu in detrimentul frumosului le datorez adaptarea la impinsul caruciorului pe traseul acesta. O minune nepretuita este insa pentru noi si ajutorul bunicilor catre Moni si Nadi - manifestat in toate aspectele!

Am batut toti patru (3 adulti si-un carucior, sau, dupa caz, sling sau mei tai, caci am folosit si acestea!) Sinaia in lung si ... inalt, am avut admiratori de toate varstele. Se remarca (prin insistenta) tanarul Vladut (5 ani), care, printre altele, i-a cantat mult Nadinei, a intrebat-o daca merge la scoala (!!!) si daca mananca "ciobica".

Bebe s-a simtit bine si a adoptat usor noile locuri, patul (caruia i-a ros partial lemnul lacuit - ca un adevarat soricel!) si tot peisajul - si a avut chiar mai multa energie decat acasa. Nu statea deloc, nici la schimbarea hainutelor sau Pampersului, doar la plimbare era linistita - si aici chiar a stat MULT afara si s-a plimbat indestulator, in aer placut si reconfortant, desi cam cald in majoritatea timpului.

Tot la Sinaia au iesit al cincilea dinte si jumatate din al saselea, iar intr-o dimineata am fost intampinata cu "ma-ma-ma"! Va inchipuiti ce zi reusita.

Tare reusit e orasul si m-as intoarce oricand - vile sarmante pe strazi incolacite, urcand mereu, provocandu-te sa le admiri, sa faci un efort (de respiratie, in cazul meu) spre a vedea mereu ce urmeaza :-). Puncte slabe sunt trotuarele (moartea carucioarelor) si indicatoarele (lipsa!) catre Peles si Casa Memoriala Enescu (spre care drumul e execrabil). Cu aceste detalii s-ar putea imbunatati mult.

Acum este nevoie de putina odihna, dupa concediu :-))) . Si ma intreb: pe cand o noua vacanta? :)

Niciun comentariu: