vineri, 10 iulie 2009

"Flooring" & "bedding"

Suna cunoscut? Probabil nu !

Asa am denumit sporturile in care mama si bebelusul se rostogolesc pe podea sau avanseaza pe canapele intinse sau pliate (hm, cam greu cele pliate!). Nicicand nu am privit cu mai mare atentie decat azi stofa canapelei sau mocheta - si as fi zis mereu, "daca intrebata", ca garsoniera mea nu e mare! Gresit! Numai azi am petrecut o ora si ceva pe mocheta , asa ca deja stiu mult mai bine cum arata diversele parti de mocheta, "simt" mai bine textura ei si a stofei canapelei. Si e numai inceputul! E ceva, pentru un vechi locatar.

Nu mai putin, am asistat la intalnirea dintre Nadina si bebe din oglinda - da, cel care ii ghicea gandurile si care facea aceleasi miscari cu ea, in acelasi timp! L-a batut, a incercat sa il surprinda "apucandu-l" hotarat din unghiuri noi - si, dupa cateva minute, l-a si gustat! O fi fost bun...? Question Mark

Niciun comentariu: