marți, 30 iunie 2009

Iar mi-au schimbat mancarea!

Pe cat de doritoare e Nadina de noi activitati si cuceriri de teritoriu, pe atat de neplacute ii sunt variatiile alimentare.

Oare noi nu intelegem ca ce ii place ei mai mult si mai mult e lapte, lapte si iar lapte ("Si cati ani...., 77")? Dupa ce am introdus in meniu fructe, legume, cereale, incet-incet, pe parcursul a (deja) trei luni de zile, trecand de la putin-putin la putin-tot mai mult, am incercat azi sa dam o alta forma unor chestii deja mancate- asa ca soufflé-ul de dovlecei, cu putina branza, a parut "o continuare fireasca" (doctor's orders!). Ei bine, poate pentru noi! Bebe a facut "fatza de lamaie", cum este denumita la noi acasa strambatura "lansata" la picatura de lamaie ce ajuta la sughitul prelungit (strambatura fireasca, de altfel - incercati!). Fatza de lamaie ne-a insotit pret de vreo 15 minute la masa de pranz, mancata foarte incet, cate foaaaarte putin, intr-o ora. Acum nu a respins mancarea pur si simplu (a trecut faza de inclestat maxilarul destinata initial piureului de fructe, hihi), ci ne-a delectat cu o figura haioasa - aratand efortul ei politicos sa nu para mofturoasa. Oarecum incurcata de neintelegerea noului articol, a acceptat intai sa lase mancarea ...in spatele gingiilor, apoi, in tiiimp ( o ora, am spus? :-) ) chiar a deschis gura dupa o noua inghititura de "ceva nou care imi schimba (iar !) obiceiurile". E bun, totusi, arata finalul mesei. Zambet satisfacut de final de masa.

...

Unde-s the good old days cand fiecare masa era de laaapte...?!

Niciun comentariu: