luni, 18 ianuarie 2010

Catel, pisica, muzica

Aveam in minte imaginea unor animale blanoase care stau pe burta sau pe spate ca sa fie mangaiate, scarmanate, gadilate etc. De ceva vreme traim scena haioasa in care Nadina se arunca pe burta si ne arunca ocheade, pana am inteles mesajul si ii dam curs: scarmanat la cerere! Scarmanatul l-am dezvoltat ca mijloc de relaxare in seri cu neadormire, dar, fiind un succes de casa, a fost ridicat la rangul de placere, mai ales in patul-tarc (mai mare si mai moale)de la bunici, unde plonjeaza fara teama, aproape cu bolta :-)))!

Nadina nu e un copil pupacios sau mangaios, e genul independent si activ, e rapida in miscari, mereu pusa pe sotii si orientata spre noi stimuli - cu rare exceptii (nota bene, in parc paraseste cate un punct de atractie de la locurile de joaca spre a face stanga imprejur dupa cativa pasi in 90% dintre cazuri si a-l revizita).

Acestea fiind datele, seara asta m-am distrat de minune, caci s-a oprit din joaca spre a pune capul si trunchiul pe canapea - oferindu-mi, nu-i asa, generos si sagalnic, spinarea la scarmanat. Cat o inteleg! :)

In rest, jucaria zilei este o cutie frumoasa de tabla care se da de-a dura (eu o dau) sau roti ca o sfarleaza (tot eu), chestie care o sperie pe Nadina in asa masura, incat doar de cateva ori i-a desfacut si pus la loc capacul, altfel fiind foaaarte circumspecta in privinta ei si fiindu-i teama sa ia jucaria de dedesubt, din cauza "amenintarii" cutiei - postate deasupra.

Ne mai jucam si cu pianul cantator, care canta multe melodii, are chiar partituri si imita animale - eu am prins deja melodiile si, cand cant, Nadina imi ofera microfonul de plastic atasat pianului, in care eu cant sau suflu, spre satisfactia ei, care la inceput nu pricepe deloc de ce nu il musc si eu. Cand jucaria spune "bye-bye" cu o voce placuta, Nadina ii raspunde de fiecare data "pa-pa!"

Cand dansez pe diverse melodii si nu e partenera mea, in brate, ma apuca strans de un picior, cu care danseaza in genul bebelusului care o imita pe Beyonce cu "All the single ladies..." - e genul lor, probabil, se lasa pe vine in ritm.

Acum merg la culcare, caci maine e o noua zi de treaba si joaca! :)

Niciun comentariu: