luni, 30 noiembrie 2009

Nori si soare

Dupa o seara cu "Neintelegerea" lui Camus, "o piesa sumbra", cum o descrie insusi autorul, noaptea de dupa vaccin a fost agitata rau, cu dureri de dinti si suparare mare - e rost de canini acum, gingiile sunt inflamate puternic.

Ziua a doua a fost cu febra, in dimineata de sambata am imbratisat un bot fierbinte, marait si lipsit de putere, avea 38,5 C si m-am cam speriat ....... Dar a trecut! Doctoriile clasice si apoi Chamomilla si-au facut treaba, multumesc Danei pentru sugestia binevenita.

Azi Nadi a fost in parc de doua ori - ce noroc cu vremea asta frumoasa, blanda si insorita, care imi da un tonus nemaipomenit si ne ajuta sa ne priasca puternic plimbarile. Seara m-a apostrofat un paznic, sa nu ma mai dau in balansoar impreuna cu copilul - limita de varsta, deh! M-am suparat si am dus-o la leaganele cu spatar, sa nu mai ofensez "autoritatea". Am o silueta cu care nu imi pot imagina sa stric vreun leagan, iar in jur nu era nici un copil; in fine...

Duc in bagaj, de azi, "Julie & Julia", cu Meryl Streep gurmanda si cu mare chef de viata (legatura dintre cele doua atribute este evidenta!) si o Amy Adams foarte colorata si poznasa; o bluza si o jacheta noi & moi (yummie, cumparaturile imi dau o stare de spirit extraordinara absolut de fi-e-ca-re data!), si nu in ultimul rand primele daruri de mos Nicolae de anul acesta, de la Oana - multumiiiiiim! :)

Alaturi de bucuriile enumerate mai sus, aceea de a fi alaturi cu gandul sarbatoresc si vorba/scrisul de cele trei Andree din viata mea. La multi ani!

Niciun comentariu: