duminică, 17 ianuarie 2010

Cum suntem

Tema pt acasa, ca in ciclul primar - mai tineti minte? Scoateti ideile principale din ... (continuarea mea) ultima perioada! DECI:

- domnisoara ne indica mereu cu degetelul tot soiul de lucruri prin casa si afara: totul o preocupa, ii atrage atentia, are un simt al observatiei bine dezvoltat (observa o noua pereche de papuci a bunicii, noile becuri ale "fostei plafoniere" = viitoare lustra, oja noua, un nou bijou, ce sa mai, ORICE, draguta!)

- ii plac globurile albastre (pe care, desi am renuntat la brad, s-a uscat, le-am agatat de usile bibliotecii) si sa lipaie cu papuceii pe gresie sau pe linoleum, mortal, danseaza si paseste incantata!

- ii plac piesele cu picior dintre cele de construit, acesta fiind numai bun de ros;

- ii place sa se apropie mult de copii in parc, mingile sau trotinetele acestora, sa se suie cu ei in masinuta, sa se urce in casuta de pe locul de joaca, sa studieze mecanismul balansoarului;

- nu poarta manusi; costul unei plimbari pe frig cu manusi sunt proteste, lacrimi, tipete, totusi insist cu manusile in zile foarte friguroase;

- cu mici exceptii, am pastrat ritmul celor doua plimbari pe zi, asa incat luam aer si ne jucam amandoua mult. Cred ca (si) asta o ajuta sa fie foarte vesela, activa - iar mie imi da un tonus bun.

Niciun comentariu: